środa, 6 czerwca 2018

Moje ulubione piosenki!



Niech Cthulhu będzie z wami!


Tak mnie dzisiaj naszło, by z okazji zbliżającego się wielkimi krokami mundialu pobawić się w Adama Nawałkę. Jednak zamiast wybierać piłkarzy wolałem pokusić się o stworzenie zestawienia 23 moich ulubionych piosenek. Przy czym chcę od razu zastrzec, że mówiąc ulubionych nie mam na myśli najlepszych, tylko takie, które z różnych względów uważam za bardzo ważne w mojej muzycznej edukacji najbardziej we mnie utkwiły, poruszyły jakąś strunę bądź takie, do których najczęściej wracam by delektować się pięknem ukrytym w dźwiękach. Oczywiście  racji ograniczonej ilości miejsc niektóre moje ulubione kawałki musiały obejść się smakiem. Co nie znaczy, że uważam je za dużo gorsze. Ba! Innego dnia pewnie mógłbym z nich utworzyć alternatywne zestawienie. Dlatego też prosze go nie traktować jako śmiertelnie poważne, ale raczej jako rodzaj sugestii. 


Miejsce 1. 
Queen "The Show must go on!"


Miejsce 2. 

The Dumplings "Oddychasz"


Miejsce 3.
Emma Stone "Auditon (Fools who dream)


Miejsce 4. 
Archive "Again"

Miejsce 5. 
Arctic Monkey "Do I wanna know"


Miejsce 6. 
Depeche Mode "Strangelove"


Miejsce 7.
The Moody Blues "Nights in White Satin"


Miejsce 8. 
Paramore "Ignorance"


Miejsce 9.
2NE1 "I am the best"




Miejsce 10.

Karen O, Trent Reznor, Atticus Ross "Immigrant Song"



Miejsce 11.
Republika "Republika Marzeń"



Miejsce 12.
Marina and the Diamonds "Starring Role"



Miejsce 13.
Antonio Banderas, Los Lobos "Cancion Del Mariachi"




Miejsce 14.
Placebo "Song to say goodbye"




Miejsce 15.
Edwyn Collins "A girl like you"


Miejsce 16.
TaTu "Ya Soshla S Uma"


Miejsce 17. 
Sting "Shape of my heart"

Miejsce 18.
Linkin Park "In The End"

Miejsce 19.
Myslovitz "Dla Ciebie"

Miejsce 20. 
Taconafide "Nóż"


Miejsce 21. 
Chloe Howl "Rumour"


Miejsce 22. 
Die Antwoord 



Miejsce 23. 
Sigrid "Everybody Knows"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz