czwartek, 20 lipca 2017

Baby Driver (2017)



Niech Cthulhu będzie z wami!

Opis z Filmwebu
Chcący zerwać z kryminalną przeszłością młody chłopak, zmuszany do pracy dla bossa mafii, zostaje wrobiony w napad skazany na niepowodzenie.



Refleksja 
No cóż! Nie wiem czy wiecie, ale Edgar Wright jest jednym z moich ulubionych reżyserów. Absolutnie uwielbiam praktycznie wszystkie stworzone przez niego produkcje takie jak Scott Pilgrim kontra świat czy Wysyp Żywych Trupów. Imponuje mi bowiem lekkość i świeżość z jakimi konstruuje  opowiadane przez siebie historie, umiejętność kreowania urzekającego nastroju oraz biegłość w żonglowaniu popkulturowymi odniesieniami. Po takim oświadczeniu nie może chyba nikogo dziwić fakt, że byłem dziś w kinie na Baby Driver czyli najnowszym filmie wspomnianego wyżej twórcy. I muszę powiedzieć, że jestem absolutnie urzeczony ponieważ Wright po raz kolejny mnie nie zawiódł i udowodnił, że jest jednym z najciekawszych współczesnych twórców!

Dostałem bowiem wysokooktanową produkcję, której praktycznie kazdy element stoi na niebotycznie wysokim poziomie. Mam tu na myśli tempo, muzykę, nastrój, aktorstwo, scenariusz a przede wszystkim montaż. Dodam tez, ze całość przypomina nieco lżejszą wersję Drive a Lily James jest autentycznie prześliczna i ma przeuroczy uśmiech <3 .


 W związku z tym  nie mam innego wyjścia niż polecić każdemu, kto ma ochotę na solidną porcję rozrywki udanie się do kina. Baby Driver bowiem to w moim odczuciu jeden z najlepszych filmów jakie dane nam będzie zobaczyć w tym roku!

Moja ocena: 9/10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz